2014-08-28

Slang på magen och en kväll för mig själv

Saker jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva: min dotter har fått en slang på magen. I dag åkte Lilla A in tillsammans med sin pappa, eftersom jag jobbar och för att jag blir lite för nervös när det gäller operation. Nu blev det ingen operation, inget nytt ingrepp, eftersom de använde det hål där knappen suttit (jag vet, det låter som science fiction om man inte har upplevt det själv). Nu hoppas vi alla att det går bra, att det blir bättre och att slangen kan tas bort om tre månader, när den ska kollas. Och att hon då äter helt själv.
Jag jobbade halva dagen i dag, både lämnade och hämtade Lillsmurfen, och sen åkte vi till sjukhuset och hälsade på. När vi kom hem var det läggdags för honom, så jag har haft en kväll för mig själv. Konstigt. Men det ska bli skönt att sova en hel natt.
God afton. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar