2014-09-13

Lilla A är stark. I går drog hon ut slangen. I dag var vi på Mulle, som om inget hade hänt.

Dramatik i går, Lilla A drog ut slangen när hon var på förskolan. Det är egentligen omöjligt; pappan fick hämta henne och åka till sjukhus. Där satte de in en knapp. Jag slutade tidigare och hämtade Lillsmurfen. I dag har allt varit ungefär som förut, det vill säga Lilla A är röd runt hålet där knappen sitter, det läcker från hålet och vi är väldigt trötta på allting runt hennes mat.
Annars har det varit en bra dag, jag, Lilla A och Lillsmurfen var på Mulle, på eftermiddagen var vi i trädgården och pappan lagade mat. Vädret fortsätter att vara fint. Men vi är väldigt väldigt trötta på att det aldrig tycks fungera med Lilla A:s mat och allt runt det. Ibland får jag dåligt samvete över att Lilla A förmodligen får mer av min tid än Lillsmurfen, men jag försöker tänka på det.
På tisdag ska Lilla A på matträning på sjukhuset, men om hon vaknar var tredje timme i natt, om hon är röd och har ont, har jag faktiskt funderat på att vara hemma på måndag. Med båda barnen. Jag får se. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar