2015-02-09

En dag med många känslor

Tidigt i morse åkte jag, Lilla A och Lillsmurfen till hjälpmedelscentralen för att prova ut en ny stol till Lilla A. Jag åkte rätt enligt gps:en, men det tog väldigt lång tid att åka dit och vi åkte på småvägar i ett kringelikrokigt bostadsområde. Tiden gick och jag blev stressad. Lilla A sov som tur var, men Lillsmurfen frågade och pratade hela tiden. Vi blev försenade och till slut blev jag så stressad att jag skrek till Lillsmurfen att han skulle vara tyst. Det gick bra, vi pratade om det efteråt.
Sen åkte vi till Lilla A:s matträning och Lillsmurfen ville betala parkeringsbiljetten med pengar, men jag hade redan stoppat in kortet i automaten. Han var trött och skrek hela vägen in till sjukhuset. Men väl på matträningen blev han glad eftersom han fick smörgås och Festis. Och en kortlek med Bamse och tjuvstaden. Allt gick bra till slut. Även att lämna på förskolan gick bra, vi kom lagom till lunch. 
Jag var på jobbet fem timmar ungefär, men fick ont i huvudet. Så nu ska jag lägga mig. God natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar