2014-10-31

Vi säger hej då till oktober genom magsjuka (?), nej till debattartikel och stök

Å, vad det går fort att stöka ner trots att man just har städat. Men det är bara att gilla läget och vänta tills nästa gång mamma kommer;-). Det mesta kan jag leva med så länge jag får dansa en liten fredagskvällsdans med mina barn när pappan testar den nya stereon (eller vad det var).
I dag har jag känt mig hängig och misstänker att jag faktiskt kommer att bli sjuk. Jag, Lillsmurfen och Lilla A var ute en sväng och handlade och Lilla A spydde i bilen. Inte kul. Vi får se hur det går.
SvD sa nej till debattartikeln. Jag funderar på att skicka den till Aftonbladet. Men inte i dag. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag fryser faktiskt.
God natt och krya på oss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar