2013-08-20

En riktig skitdag och en helt okej dag

I går var jag inte på mitt bästa humör. I söndags kväll fick jag och Lilla A magsjuka och jag var uppe några gånger på natten, vilket jag i och för sig är varje natt när Lilla A vaknar, men kunde varken äta eller dricka i går. Eller jag kunde knappt dricka, lite var jag ju tvungen att dricka. Så jag hade ont i huvudet och var allmänt gnällig. Men sådana dagar ska man ju också ha.
I dag har allt varit bättre. Lillsmurfen trivs i förskolan, Lilla A och jag har haft en ganska lugn dag. I dag träffade vi Storasyster ett par minuter och fixade en sak. Hon började i ny skola i går och verkar trivas. Hoppas att det blir bra.
Solen har skinit hela dagen. Jag är trött men inte akuttrött. En helt vanlig dag. En dag i livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar