2015-03-25

Våfflor och skumbad, men vi saknar pappan och Lilla A

Pappan och Lilla A fick sova över. I morse åkte de till Astrid Lindgren i Solna för en eventuell operation, men den blir (förhoppningsvis) i morgon i stället. Syskon som går i förskolan får inte hälsa på, så i eftermiddag/kväll var det jag, Lillsmurfen och Storasyster. Vi åt våfflor och sedan tog jag ett skumbad, känner nu hur otroligt trött jag är. Och på ett sätt är det skönt att veta att jag får sova en hel natt. Lillsmurfen må vara intensiv, busig och pilla på allt, men han sover som en stock.
Jag hoppas att Lilla A också kommer att göra det efter operationen och att den blir i morgon och att de kommer hem i morgon. Känner mig lite orolig för att vi måste uppleva en lång sjukhusvistelse igen. Det gäller nog att ta en dag i taget. 
God natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar