2015-03-29

Alla är hemma

En helg är tillända. I går handlade jag och Lillsmurfen och sedan åkte vi till pappan och Lilla A. Äntligen! Tror aldrig att jag har sett henne så glad som hon blev när vi kom. Hon fick åka hem på permission - i morgon ska vi dit igen, på en koll. Men. Det. Verkar. Fungera. Lilla A läcker inte. Det läcker inte från Lilla A. De har fixat hålet. Meningar jag aldrig trodde att jag skulle skriva i en blogg, eftersom jag aldrig trodde att jag skulle ha en dotter med ett hål i magen. Livet kan verkligen ta en med på helt oväntade resor.
Men - jag vågar inte tro någonting förrän om ett tag. Hur som helst, Lilla A fick ny antibiotika och vi åkte till både Tumba och Södertälje för att leta efter den. På eftermiddagen lekte vi i lekparken med en förskolekompis till Lillsmurfen och i dag var hon här med sin mamma två och en halv timme. Dans, lego, fika, bowling på tv-spelet och pärlande. Trevligt! I kväll var alla trötta. Och så blev det sommartid och allting. Ser fram emot långa ljusa sommarkvällar. Och att läckandet faktiskt på riktigt är slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar