2012-05-03

Den bästa födelsedagen (bland annat har jag skickat namninsamlingen)

1. Efter många års väntan har jag detta år ett barn.
2. I morse tog han sovmorgon till 0640.
3. Pappa kom för att hälsa på några dagar.
4. Mamma ringde från semester i Italien.
5. Solen har skinit hela dagen.
6. Vi har inte gjort något särskilt; varit ute, fikat, lekt, promenerat.
7. Jag har fått fyra sms, fyra riktiga kort, ett telefonsamtal till - från min bror med familj - och typ 100 grattishälsningar på Facebook.
8. Våra syrener som vi planterade förra året börjar snart blomma!
9. Jag skickade namninsamlingen. Till slut blev det 564 namn. Hoppas att den faller i god jord! 

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Bra initiativ med namnnsamlingen också. :)

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Och bra jobbat med namninsamligen

    SvaraRadera