2013-11-15

Lite om bloggen: snart 80 000 träffar!

Ja, nu har jag faktiskt bloggat i mer än två år och snart har den fått 80 000 träffar. Trodde aldrig att jag skulle blogga, men inser att bloggandet varit en ventil för mig. Har ju skrivit om både fakta och känslor.
Och än tänker jag inte sluta.
Lilla A var supertrött i kväll och sover sedan en timme, själv tänkte jag se fotbollen men vet ärligt talat inte om jag orkar.....
I går, på Astrid Lindgrens födelsedag, träffade vi Pippi på lekterapin. Lilla A vet ju inte vem hon är ännu, men det var kul att se henne. Dock tänkte jag mest på de sjuka barnen som var där, och deras föräldrar. Vad mycket man kan råka ut för. Och så många kämpande människor det finns. Och vad bra att de (vi) får hjälp. Nu längtar jag dock efter min egen säng så att jag kan lägga Lilla A bredvid mig när hon vaknar (eller rättare sagt mellan mig och Lillsmurfen) och inte bara gå upp och sätta in nappen. Nu har hon dropp så hon måste ligga i sin egen säng. På måndag kan läkarna säga ungefär hur länge till vi måste vara här.
Snart börjar matchen. Jag är i alla fall vaken än. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar