2013-11-18

I morgon vet jag en mamma som åker till sjukhuset

Läget blir väl egentligen lite lite bättre. Ibland känns det bara inte så. I dag har Lilla A testat att få mat via knappen på magen, men det läckte för mycket. Infektionen är inte helt bra. Nu ska hon få dropp igen och i kväll har hon fått stick i benet. I morgon operation. Jag har varit hemma i dag, men i morgon åker jag dit. Hon var upprörd i kväll, arg, ledsen. Hon är ju så liten, bara elva månader. Vi är riktigt trötta nu, allihop.
I dag fick jag för övrigt min första p-bot någonsin, när jag var stressad av att leta efter en parkeringsplats utanför Södertälje sjukhus, tio minuter sen till Lillsmurfens doktor. Till slut parkerade jag på en handikapplats, utan att se skylten förrän efteråt. Men en p-bot känns extrem världslig i dagsläget. Och Lillsmurfen hade inga polyper.
God natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar