2014-03-10

Jag hade tänkt att skriva allt det här....




 ...hade tänkt berätta om att vi var på Skansen i lördags med en kompis till mig och hennes nya man, att jag och Lilsmurfen hade en utflykt för oss själva i söndags. Vi var på Muminkonsert i Berwaldhallen, vilket han gillade men han är fortfarande lite hostig och en aning hängig.
Hade tänkt skriva om de viktiga orden. Som att det inte heter dagis utan förskola, som att det heter adopterat och biologiskt barn, inte "egna" barn om dem man fött. Vad är de adopterade då? Finns det några barn som är ens egna så är det de adopterade. Som man har kämpat för att få dem.
Kanske skriva lite om läget i Ryssland, som oroar mig av alla möjliga anledningar.
Men jag är också hängig. Igen. Ont i kroppen och ont i magen. Så nu är det snart läggdags.
Adjö.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar