2012-08-27

Jag ska sluta klaga på tidiga morgnar

I går var vi aktiva från sex på morgonen till nio på kvällen. Besök hos gammal kompis i Uppsala stod på programmet hela eftermiddagen och kvällen. Hon var inte heller purung när hon fick barn och hennes son är nu fyra. Grabbarna lekte och hade kul, vi fikade, åt, pratade. Lillsmurfen var supertrött på väg hem, men somnade inte förrän vi var nästan hemma. Jag trodde att han skulle sova till sju i dag, men han vaknade tjugo i sex. I veckan har han vaknat både klockan fyra och fem och det är ju egentligen lite väl tidigt, men i morse tänkte jag att det är rätt bra att han vaknar tidigt, för då hinner jag träffa honom både före och efter jobbet.
Ok, om han vaknar klockan fyra ska jag klaga lite. Men klockan sex är helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar