2012-04-08

Önskar Carola all lycka. Och över 500 namn på listan

Nu har även jag läst om Carola Häggqvist som ska adoptera en flicka från Sydafrika. Hon är inte en av mina favortiartister, men jag önskar henne all lycka. Jag tycker det är starkt av henne att berätta i en intervju om sina planer, jag tycker att det är starkt av henne att adoptera som ensamstående och jag tror att det är bra att andra får läsa om hur det går till, även för kända personer som Carola. Det är utredning och tester och ålderskrav och matchning och oro och väntan och barnbesked. Vad jag förstår är hon i Sydafrika i dagarna och jag hoppas att allt går bra.
Nu har jag också äntligen tagit mig tid att fylla på namn på namninsamlingslistan - det har kommit in 485 underskrifter! Och då fattas 70, som kom i ett enda mejl. Dem skriver jag dit i morgon eller i veckan, så återkommer jag än en gång om hur fortsättningen blir.
Hoppas att påsken varit bra för er alla. Njut av dagen i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar